Розділ 5 ПРОЕКТНА ДІЯЛЬНІСТЬ
ПРАЦЮЄМО В ПРОЕКТІ

Проект 1
|
Проект 2
|
Етап 1. Ідея проекту
| |
Народний календар — це енциклопедія знань про життя людей праці, їхній побут, спосіб життя, народну мудрість, природні явища.
Ти також можеш створити календар, де буде відображено традиції й актуальні події твого регіону, громади та класу
|
Гра — це вид діяльності, що може сприяти розвитку деяких якостей гравців чи формуванню певних навичок.
Ти можеш створити гру, яка б допомогла твоїм молодшим друзям в ігровій формі навчитися, наприклад, швидко рахувати
|
Етап 2. Прогнозований результат
| |
Пропонуємо тобі разом з однокласниками створити народний календар: кожен обирає місяць і відшукує його старовинну назву, історичні події, що відбувались у цей період, народні традиції, прикмети, свята, а також планує події для свого класу чи родини
|
Разом з однокласниками ти створиш віртуальну ігрову кімнату, де користувач твоєї гри зможе обрати мелодію, яка буде її супроводжувати, вигляд головного героя, рівень гри — додавання, віднімання чи множення чисел
|
Етап 3. План реалізації
| |
Для реалізації проекту потрібно створити план: визначити завдання, які потрібно виконати, джерела пошуку відомостей та контрольні дати. Для цього можна скористатись таблицею виконання проекту
| |
Приклади завдань:
ü визначити народні прикмети, пов’язані з обраним місяцем;
ü знайти описи та зображення, що ілюструють свята цього місяця;
ü створити календар подій для свого класу на обраний місяць
|
Приклади завдань:
ü знайти приклади завдань на обчислення для обраного віку гравців;
ü завантажити чи дібрати з бібліотеки звуків мелодії, які можуть супроводжувати гру;
ü завантажити образи виконавців або дібрати їх з бібліотеки образів
|
Джерела пошуку відомостей і матеріалів:
ü шкільна бібліотека та Інтернет;
ü музеї рідного краю; інтерв’ю з бабусею, дідусем чи батьками про традиції відзначання свят;
ü спостереження за природними явищами тощо
|
Джерела пошуку відомостей і матеріалів:
ü шкільна бібліотека та Інтернет;
ü консультація з учителем початкових класів;
ü перегляд навчальних ігор з математики
|
Етап 4. Підготовка матеріалів
| |
Збери матеріали за темами: походження назв місяців; народні свята; народна творчість (прислів’я, прикмети, приказки та народні казки); плани твого класу. При збереженні відомостей з Інтернету створи анотований список корисних ресурсів, щоб не порушувати авторські права при використанні творів інших авторів.
Знайди якісні зображення в Інтернеті, зроби чи скануй фото із сімейних архівів про родинні свята чи традиції
|
Створи новий проект і збережи його у своїй структурі папок. Добери потрібні зображення та звукові дані.
Якщо ти використовував дані з Інтернету, то створи анотований список корисних ресурсів, щоб не порушувати авторські права.
Сплануй і розроби алгоритми, які будуть реалізовувати заплановані у проекті події
|
Етап 5. Підготовка підсумкового документа
| |
Як результат пропонуємо створити текстовий документ, назва якого відповідає назві обраного місяця року.
У документі слід передбачити структуроване подання знайдених відомостей, якісні ілюстрації та таблицю планування заходів для класу
|
Як результат пропонуємо тобі створити проект у середовищі Скретч, перевірити роботу програми й за потреби — виправити помилки
|
Етап 6. Презентація результату
| |
Результат презентуй однокласникам на підсумковому уроці чи позакласному заході.
Для виступу можна підготувати комп’ютерну презентацію. Роздруковані документи можна розмістити у класному куточку чи зробити збірку «Народний календар»
|
Результат презентуй однокласникам на підсумковому уроці чи позакласному заході.
Для виступу можна підготувати комп’ютерну презентацію. Запроси на презентацію молодших учнів чи своїх родичів і запропонуй дітям скористатися розробленим проектом |
Теми проектів
► Графічний редактор
► Як народжується книга
► Пісні біля вогнища
► Створення власного робота
► Кулінарні рецепти від моєї бабусі
► Мої винаходи
► Як я можу допомогти своїм батькам
► Друге життя старих пристроїв
► Як забезпечити використання легального програмного забезпечення вдома
► Як зробити використання Інтернету безпечним
Ти можеш придумати й власну ідею проекту. Він обов’язково стане корисним тобі й твоєму оточенню, друзям, родині, громаді, школі та навіть усій країні зараз або в майбутньому! У процесі виконання проектів ти можеш застосувати не лише технології та інструменти, вивчені тобою на уроках, а й поглибити свої знання чи поділитись із однокласниками й однокласницями власними здобутками. Наприклад, для презентації результатів ти можеш створити комп’ютерну презентацію або зняти демонстраційне відео. У разі створення проекту в середовищі Скретч можна поділитись одержаним результатом у спільноті Скретч.
Пам’ятай, що робота у проекті — це не тільки цікаве завдання, а й чудова практика, що допоможе тобі використати набуті знання та вміння для доброї справи. Це не лише приносить задоволення від виконаного, а й готує тебе до майбутнього.
Немає коментарів:
Дописати коментар