четвер, 17 березня 2022 р.

18.03.2022

 Тема: Програмне опрацювання події

1. Опрацювати параграф 20, ст. 163-166
2. Переглянути навчальну презентацію по даній темі "Програмне опрацювання події"
3.   У програмному середовищі СКРЕЙЧ-ОНЛАЙН завдання Будильник

Завдання. Склади проект, у якому після натиснення кнопки Пуск відображається будильник із зворотним відліком часу через 1 секунду від 5 до 0, після чого на сцені проекту з'являється дзвінок і звучить мелодія будильника.
1.     Завантаж середовище Скретч 3. Вилучи об'єкт Рудий кіт і додай до проекту об'єкт – зображення будильника, яке завантаж з інтернету або папки, де є зображення  Будильник.jpg 
2.     Додай до будильника нові образи (як на малюнку зправа)

3.     Відобрази значення таймера на сцені проекту.

4.     Розпочни складати програму за зразком.
 5.     Встанови, у якому порядку слід використати фрагменти у програмі.


6. Доповни програму командами так, щоб послідовно змінювалися значення показників таймера.
7. Запусти проект на виконання та переконайся, що він реалізує запропоноване завдання. За потреби внеси зміни у програму.
8.     Збережи створений проект з іменем Будильник у власній папці на домашньому комп'ютері 
                                                     БАЖАЮ УСПІХУ!

Немає коментарів:

Дописати коментар