Тема: Програмне опрацювання події
1. Опрацювати параграф 20, ст. 163-166
2. Переглянути навчальну презентацію по даній темі "Програмне опрацювання події"
3. У програмному середовищі СКРЕЙЧ-ОНЛАЙН завдання Будильник1. Завантаж середовище Скретч 3. Вилучи об'єкт Рудий кіт і додай до проекту об'єкт – зображення будильника, яке завантаж з інтернету або папки, де є зображення Будильник.jpg
2. Додай до будильника нові образи (як на малюнку зправа)
3. Відобрази значення таймера на сцені проекту.
5. Встанови, у якому порядку слід використати фрагменти у програмі.
6. Доповни програму командами так, щоб послідовно змінювалися значення показників таймера.
7. Запусти проект на виконання та переконайся, що він реалізує запропоноване завдання. За потреби внеси зміни у програму.
8. Збережи створений проект з іменем Будильник у власній папці на домашньому комп'ютері
БАЖАЮ УСПІХУ!
Немає коментарів:
Дописати коментар